I Din Vildaste Fantasi

0kommentarer

 
Hej!
 
Idag är det egen studietid som står på schemat. Jag borde alltså plugga gärnet. Satt en stund på Norrlands och försökte fokusera, men hatade livet, så gick och trösthandlade lite. Farligt att gå på stan när man är på det humöret haha. Nåja, fick med mig några fina grjejer, bland annat skjortan på bild.
 
Imorgon är det Preklin och festen har temat I Din Vildaste Fantasi. Vet ej hur jag ska tolka detta, så får väl bara anta att jag är allas vildaste fantasi :-)))))))) Tänkte no i alla fall ta kläderna som på bilden. Tihi.
 
Nu ska jag väl ta tag i seminaret och sedan duggan. Ska sitta och memorera rationella (alltså helt ologiska) namn på lösningsmedel, bygga ihop molekylmodeller och läsa om säkerhet på labbet. Sen lite reaktionslära också, kult.
Hörs när jag får ett liv = aldrig.

Kommentera

Publiceras ej