You use your heart as a weapon

0kommentarer

Hej!

Idag är det tisdag och det betyder sovmorgon. Min första lektion börjar 12.35 så jag har lite tid på mig, höhö. Hade tänkt gå ner till skolan lite tidigare för att äta lunch och kanske hinna göra lite fysik. Funderar på om jag ska ta mina nya klackeskor i skolan idag. Behöver verkligen avnvända skorna så att jag slipper skavsår på studenten. Men jag lär ju känna mig som en tönt när jag trippar runt i korridorerna med klackarna. Ojoj, vilka problem jag har.

Annars idag ska jag väl träna på min biologi och räkna fysik, fysik, fysik hela kvällen lång. Ska bli ett spännande prov nu på torsdag, hähähä. Vi får väl se om jag överlever. Nu måste jag hur som helst göra mig i ordning och gå till skolan.
Hejda!

- Coldplay – Hurts Like Heaven -

Kommentera

Publiceras ej