Only love is all maroon

0kommentarer

- Bon Iver – Flume -

Hej kompizar


Dagen har kanske inte varit så produktiv som jag tänk. Blev inget städande, hähä. Lite plugg nu på kvällen men knappt det heller. Istället har jag sett på film (grease ♥♥ Travolta som ung är ju inte direkt ful), varit ute och sprungit lite, handlat, lagat och ätit mat.

Kollar på veckans schema nu, och jag har ju inte direkt många lektioner. Har gjort färdigt mina fotouppgifter, så behöver inte gå på fotolektionen imorgon. På tisdag har vi "eget arbete" på engelskan, så då har jag inte heller lektion. Alltså har jag fyra lektioner nu till veckan, NAJS!


Okej, jag får lite panik när jag tittar på schemat. Efter den här veckan som kommer nu är det en till vanlig skolvecka. Veckan efter det tar jag studenten. Waaaow. Det ska bli så kul men är nervös/förväntansfull/stressad också. Det löser sig nog!

Nu är jag jetetrött hest och ska sova.
Nattis!

Kommentera

Publiceras ej