Tre dagar kvar

0kommentarer

Hej friendz!

Det är tisdag och tre dagar kvar till min student, helt galet! Var i skolan idag för en lektion, fick se babel på engelskan. Tog en sväng förbi Jakan sen och hittade lite grejer. Köpte en blus som jag kan ha på mig på fredagkväll när våran slutskiva är. Köpte lite annat som behövs till studenten också. Åh det är helt galet nära.

Så nu tror jag att jag nästan är redo. Känns som att det är massa grejer jag borde göra, men kommer inte på vad. Ska bara försöka slappna av och njuta av den pluggfria tiden. Imorgon är sista dagen med lektioner så det blir najs. Bara fika, inlämning av böcker, film, betygssnack osv. NajsNajsNajs!

Vädret på fredagen ser inte ut att bli det bästa, buhuhuhuhu! Dock så är det ganska fint nu, ska passa på att ta en promenad. Kan ju inte riktigt springa med den stukade foten. Det är bättre nu, men vill inte överbelasta!
Hörs!

Kommentera

Publiceras ej