Tisdag 22a maj

1kommentarer

Hej!

Jag kan säga att min hjärna redan tagit sommarlov. Blandar ihop dagar, lägger mig för sent, orkar inte med skolan osv osv. Vill bara sova.

Hur som helst.
Det är ju galet fint väder nu!
Verkligen hur bra som helst. Varmt och soligt mest hela tiden. Cyklar till skolan i shorts och linne utan att frysa. Det ser ut att bli fint resten av veckan också. Nu på fredag är det gubbskiva, lärarna ordnar med mat, musik och dans. Sen på lördag blir det grillning med klassen. Åh vad vi har lite tid kvar tillsammans egentligen, buhu.

Idag var jag ner till ikea och cervera för att leta lite grejer att önska mig till studenten. Inne på cervera kändes allt bara tråkigt. Allt förutom bakgrejerna. Inne på ikea älskar jag ju typ allt. Så jag vill ha bakgrejer och hela ikea, tack. Har i alla fall lite bättre koll på vad jag vill ha nu.

Nu är jag jetetrött och måste sova. Imorgon har jag bara en lektion där jag endast ska lyssna på redovisningar. Kanske inte värt men kommer få så himla dåligt samvete om jag inte går haha. Nåväl, vi får väl se hur jag gör.
Nu blir det hur som helst sängen.

Nu är nästan all blomning är över, våren är förbi! *Lägger handen dramatiskt över pannan*

Farväl

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej