Sköna maj välkommen

0kommentarer

Hej!

Det är redan maj, waow. Känns som att det var sportlov igår nästan. Tiden går fort och idag är det bara en månad kvar till studenten?! Hjälp vad tiden går fort. Hösten släpade sig ju fram, medans den här våren sprang förbi.

I förrgår åkte jag in till stan på skiva och jag fick biljett när vi var inne i stan. Tur var väl det, höhö. Det var på ett litet ställe som hette livingroom. Alltså typ som ett vardagsrum, man dansade på borden och i sofforna, tyyyyyyyyp. Nej, men det var litet. Drog till donken, köpte milkshake, namnamnam. Tog nattbussen och låg väl i sängen strax innan fyra.

Igår var det då valborg och jag åkte till Baset för att se en brasa. Fick gå med Filip och hans friendz. Så det blev brasa, galna fyrverkerier, fika, ramlösa (hb?), bilturer och lekar. Roligt roligt. Fast jag var riktigt trött så det var skönt att komma hem och sooova.

Har varit ensam hemma i helgen så har lyckats stöka till det ordentligt i lägenheten. Idag kommer mamma hem igen, så det är bara att sätta igång med städningen. Nu har jag gjort det värsta, hittat tillbaka till golvet. Måste verkligen plugga idag också, eftersom skolan börjar igen imorgon. Åh vilket roligt liv. Sätter mig på balkongen och pluggar i det underbara vädret.
Hörs!

Kommentera

Publiceras ej