Shortsväder

0kommentarer

HEJ

Idag är det söndag och kanonväder, äntligen! Igår däremot var det regn mest hela dagen, väldigt trist. Firade i alla fall Mårten med fyran, vi åkte in till stan och åt på kungshallen. Sushi, mmm-mm-mm. Sen köpte vi kaffe och åkte hem hit. Mamma är i Sundsvall nu så jag har FF tills på tisdag, najz. Vi såg på skräckisen The Thing, helt ok film. Vi hade bäddat fram med madrasser, täcken och kuddar, så efter filmen låg vi där som en kyckilngmacka. Ja, precis så. Hugo somnade på golvet så vi lät honom ligga kvar när Mårten och Filip åkte hem.

Imorse vaknade jag vid 10 och satte mig i solen ett tag. Så sjukt varmt, verkligen shortsävder! Vid 11 väckte jag Hugo så åt vi frukost, namnamnam. Det var så varmt att man kunde sitta på balkongen utan att frysa alls. Näjs. Gick med honom ner till bussen sen och hade på mig shorts då. Första gånger i år tror jag. Handlade på vägen hem och nu måste jag ta tag i lite saker. Mitt rum måste städas, så dammigt! Sen blir det väl plugget som jag aldrig gjorde igår.

Farväl!

Kommentera

Publiceras ej