Rehearsed steps on an empty stage

0kommentarer

Hej!

Igår var då planen att jag och Maria skulle åka in till stan och gå på premiärhelgen för sommar! Vi åkte in vid sju, då det öppnade och möttes av en enorm kö. Helt sjukt, säkert 100 meter. Vi stog i typ 45 minuter och rörde oss ca fem meter innan vi gav upp. Så vi åkte hem, köpte godis och pluggade fysik. Snacka om helomvändning. Nåväl, jag vaknade i alla fall pigg idag och har lite fysik gjord, skönt!

Idag ska jag med Filip och Hugo till Mårten för lite bus. Hade tänkt ta mig dit lite tidigare och utnyttja Mårtens enorma fysikkunskaper hähä. Baka lite morotstårta osv osv. Blir nog bra det med. Imorgon blir det kalas för mina kusiner som fyllt sex också, så då blir det en massa lek, bus och tårta kan jag tänka.

Nu blir det som vanligt lite plugg!

Flight Facilities – Crave You (feat. Giselle) [Radio Edit]

Kommentera

Publiceras ej