Mint

1kommentarer

Hej!

Har ikväll haft lite funderingar kring kläder. Är ju så att jag ska med Maria till sommars premiärhelg imorgon. ( Sommar! ) Hade ingen aning om vad jag skulle dra på mig, så gick ner till hm efter skolan. Hittade en mintgrön topp med spetsdetaljer och en enkel svart kjol. Var där tills det stängde så blev lite stressigt på slutet. Så stressigt att jag tog svarta strumpbyxor istället för hudfärgade. Kanoners. Får väl gå ner imorgon igen.

Ska dock inte köra på klackarna, blir för jobbigt för småfossingarna. Blir mina sköna vita converse istället.

Är uppe för länge på kvällarna, som vanligt. Blir typ inte trött på kvällen längre så blir jättetrött på morgonen istället. En mycket obra vana. Motivationen för skolan fortsätter att minska. Tur att det är mindre än en måndad kvar säger jag bara. Fick mail från sll idag att jag inte fått sommarjobb där. Synd, men blev samtidigt lite glad. Jag har ju fortfarande jobb från mitten av augusti och nu får jag en riktig ledighet innan det. Så grymt skönt.

Nu ska jag sussa, gonatt!

1 kommentarer

Amanaaaa

04 May 2012 09:47

MEN HELVETE SNYGGING!!!

Kommentera

Publiceras ej