Words will make it complicated

1kommentarer

Urban Cone – Urban Photograph

Häjj


Idag är det fredag men dagen har väl inte direkt varit kanon. Är så instabil i humöret nu för tiden, blir arg och irriterad för ingenting. Är jätteglad ena minuten och hatar hela världen en stund senare. Haha, låter väldigt positivt. Är väl antagligen så eftersom jag är lite stressad just nu. Har börjat bita mig i kinden igen, och det gör jag bara när jag är väldigt stressad. Är stressad över följande:
  • Körkortet - Måste ta i sommar!
  • Studenten - Klart jag längtar, men en del att fixa tills dess.
  • Plugget - Nästan färdigt men har fortfarande smågrejer kvar.
  • Sommarjobb - Har för lite jobb jämfört med alla utgifter inför sommar och höst.
  • Hösten - Hittar jag en bostad i Uppsala, hur ska jg göra, kommer jag in? osv.

Körkortet stressar mig riktigt mycket nu kan jag säga. Har inte kört på länge och när jag körde häromdagen blev det ju bara tok. Måste komma igång med körningen kontinuerligt, höra av mig till körskola och ta lite lektioner. Om jag vill köra upp i sommar måste jag dessutom boka långt i förväg, eftersom alla vill köra upp då. Hjälp.

Nåväl. Annars idag har jag varit på skolan och slutade tidigt. Gick hem i ösregn, när jag kom hem blev det sol. Dog i soffan som vanligt. Det kom en till skur då det typ blev fetaste regnbågen. Sol igen. Hade tänkt spinna, men alla platser var slut så då tänkte jag springa istället. Fast jag har fått ont i högerfoten den senaste tiden, antagligen på grund av överbelastning. Så det blev en promenad istället, i det växlande vädret. Fick uppleva sol, regn, sol, blåst, en till regnbåge, blåst, mörka moln och till slut lite mer regn.

Nu ska jag se på film eller sova.
Hejda!

1 kommentarer

mario

12 May 2012 12:13

double rainbow!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej