Långhelg

0kommentarer

Nämen hallå

Det är torsdag idag, men känns som lördag. Tänkte njuta av långhelgen så mycket jag bara kan. Har idag faktiskt städat nästan hela lägenheten. Plockat, dammsugat, moppat, ruskat mattor osv. Sprungit runt som en liten virvelvind. Sen kom mammas kusin så då var det gofika, saffranspannkak. Mums. Annars i helgen ska jag väl mysa med Josse och JC så mycket det bara går, ha det kul på sommar på lördag och såklart plugga. Nästan färdig nu, inte långt kvar.

Skulle fara och handla inför helgen
och då passade jag på att övningsköra lite. Eftersom det är röd dag så var vanliga ican stängd, så vi fick åka till Hässelby och handla istället. Vid ett ställe kommer en typ korsning som är lite speciell, där vägen som svänger är huvudled, eller hur jag ska säga. Så jag svänger in på vägen, fortsätter alltså på huvudleden, när det kommer en man som fortsätter köra (väldigt fort) när jag egentligen har företräde. Så det var riktigt, riktigt nära att vi krockade. Båda fick tvärnita, men allt gick bra. Vi kom till ica, men det hade kunnat sluta på Karolinska. Läskigt.
bild från we♥it
Nu blir det sängen.

Kommentera

Publiceras ej