Heads will Roll on the floor

0kommentarer

Hallå!

Inser sakta men säkert att jag tar studenten om två dagar. Får mer eller mindre panik när jag tänker på det. Vet faktiskt inte varför. Idag hade jag hur som helst min sista lektion. Imorgon är det bara fotografering och avslutningslunch och sen på fredag smäller det ju. Så jag är färdig med skolan. Buhuhhu, det är ju helt klart bitter sweet det här med studenten.

Nu blir det en liten tur med vänner, vet inte riktigt hur kvällen blir, men det blir nog bra ändå. Åh vad kul det ska bli att få ta på sig finkläderna till fotograferingen imorgon! Har målat naglarna och väntade som vanligt inte tillräckligt länge. Förstörde ena nageln, lyckat! Så då blir det bara till att göra om det. Fast det får nog bli imorgon, för nu måste jag dra snart!
Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej