Häpp

0kommentarer

Hej

Blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss igår. Jag och Maria åkte in till stan vid 8 för att hitta till trädgården. Ingen kö alls, så det var bara att gå in. Eller ja, inte in i en byggnad, men in i området. Allt var nämligen utomhus, under skanstullbron. Så skydd från regnet hade vi ju, bron agerade tak, men kylan var inte så mycket att göra åt. Hjälp vad vi frös. Vi var lite osäkra ifall maskinen faktiskt skulle spela, men så var det inte heller. De var bara "bjudna" till trädgården efter sin spelning på grönan. Efter någon timme hade båda tappat känsel i fingrar och tår, så vi åkte hem ganska tidigt.

Idag måste jag verkligen ta tag i städningen. Har lovat att jag ska göra det här hemma eftersom min syster med pojkvän kommer hit från Frankrike imorgon! Åh vad kul det ska bli, har längtat så efter min fisk till syster. Så imorgon ska jag in till centralen och möta dem.
Nä nu får jag väl ta tag i städningen.

Jean-Charles (JC), Josefin och jag i Thailand. Vaarmt.

Kommentera

Publiceras ej