Gal1

0kommentarer

Häj

Jag går min sista riktiga skolvecka på gymnasiet. Det är helt galet. Är så less och orkar ingenting. Har haft två veckor på mig att göra en uppgift till engelskan. Den ska redovisas imorgon och jag började ikväll. Bra framförhållning som alltid. Så det är den imorgon och en fysikredovisning på torsdag. Har dessutom lite halvt massageprov imorgon och på fredag. Eller ja, inte direkt prov, men man måste komma ihåg alla grepp typ. Sen är jag färdig, så det är inte mycket kvar!

Imorgon är planen att jag och Josse ska ner till IKEA en sväng eftersom jag verkligen måste kolla vad jag önskar mig till studenten. Efter det blir det till att gå till skolan. Så skönt att jag börjar 12.30 på tisdagar, love it.

Nu ska jag försöka göra färdigt det sista plugget för kvällen
, sen blir det sängen. Nu har JC åkt till Norge för att hälsa på hos sin kompis i en vecka, så då får jag tillbaka rummet. Ska bli riktigt skönt att sova i min säng igen, även om jag gärna lånar ut den.

En vanlig kväll hos familjen Thelander:

Kommentera

Publiceras ej