Frukost

0kommentarer

Häjj

Sitter här och äter det som kan vara dagens bästa mål: frukosten. Har i min lilla skål yoghurt, banan, fröer, müsli, mandlar och till det kaffe. MUMS. Funderar lite på vad jag ska göra av dagen. Kanske städa, eller träna, måla, eller varför inte dö i soffan hela dagen. Skulle ju inte sitta helt fel. Plugga borde jag också göra. Har absolut ingen motivation men det är endast sju skoldagar kvar tills betygen är satta. Det är ingenting, absolut ingenting.

Senare idag ska jag träffa fyran igen. Mårten fyller år idag, så vi ska väl äta ute eller något för att fira honom. Blir nog bra det. Frågan är ju bara var vi ska äta? Kanske buffe på pong, det hade varit riktigt najs. Mm-mM-mmm.

Nåväl, nu ska jag ut och fånga dagen!!!

Inte riktigt dagens frukost, men minus gröten så är det rätt likt! (MUMS)

Kommentera

Publiceras ej