För dig!!

0kommentarer


Hem- och konsumentkunskap, för dig!!

Tjenarä

Är lite trött nu ja
, hade tänkt plugga men orkar inte. Slutade tidigt idag men direkt efter skolan gick jag och Maria till gymmet. Borde göra min projektredovisning nu, men det får bli senare. Nu måste jag göra mat! Hittade en spännande hemkunskapsbok som jag, eller något av mina syskon, fått i present från heliås (grundskolaaan). Där fanns hur som helst ett enkelt recept på ost- och broccolipaj, så det kör jag på ikväll. Nam!

Titta för i övrigt på min klo på bilderna ovan. Var tvungen att hålla pekfingret på sidan med receptet i fråga, så jag fick en trefingrad klo istället för en hand. Fast det kan ju också vara fint, skönthet sitter ju trots allt i betraktarens öga!!!

Istället för tack och hej, leverpastej;
Tack och haj, broccolipaj!

Hahahaha, varför har jag sämst humor i universum för?

Kommentera

Publiceras ej