Footprints in the snow

0kommentarer

Häjj

Idag skrev jag mitt sista prov i gymnasiet. Nästa gång blir det väl en tenta eller liknande. INSANE! Vaknade arg och nervös men när jag väl var påväg mot skolan kändes det bra. Skrev och skrev en herrans massa uträkningar i ca 2 timmar. Kände mig nöjd när jag var färdig, lyckades få fram någorlunda rimliga svar på alla frågor. Så ja, nu är jag nöjd.

Hade ett långt hål sedan under eftermiddagen. Då gick jag, Filip och Mårten till Jakan och köpte kaffe på waynes för att fira det avklarade provet. Sista lektionen var bara foto och då blev jag färdig med min sista uppgift, vilket betyder att jag är färdig med den kursen också. Grymt.

Har alltså inga prov kvar nu, så när jag kom hem från skolan visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Slog på TVn för första gången på vad som känndes som dagar, veckor eller ja, varför inte månader? Nejj, nu överdriver jag, men det kändes konstigt att kunna komma hem och bara göra ingenting. Degade lite i soffan ett tag innan det blev en tur till gymmet med Maria. Kämpade mig hem efter i regn och blåst, riktigt tråkigt väder nu.

Nåväl, ville väl mest bara säga:
PHYSICS, NO MORE!

Kommentera

Publiceras ej