En trevlig liten present

0kommentarer

Häj

Idag var jag in till stan för att möta syster och JC på centralen. Så kul att träffa Josse igen, har saknat henne som en tok. Under kvällen har hon haft ont i halsen och känt sig hängig. Mamma kikade i halsen hennes och tja, där nere fanns det en del trevliga saker. Hon hade halsfluss och alltså släpat hem lite mysiga bakterier. Elle ja, förhoppningsvis är det streptokocker och inte virus. Vi får väl se. Jag har hur som helst rustat mig genom att ta C-vitamin, tvättat händerna varannan sekund och gurglat listerine i timmar. Nä, inte riktigt, men jag vill verkligen inte bli sjuk.

Ligger nerbäddad på madrass i vardagsrummet eftersom de två gästerna lånar min säng. Här ute finns inga gardiner så jag lär väl vakna tidigt som bara den imorgon. Lika bra att sova då antar jag. Hörs senare kompisar.
Gonatt
Streptokocker ♥

Kommentera

Publiceras ej