Det ekar över hela staden

0kommentarer

Hallå i stugan

Igår var det lördag så då drog jag och Maria in till stan och sommar! Jag hade väl inte direkt så höga förväntningar eftersom de senaste gångerna vi dragit ut inte direkt blivit som vi tänkt oss. Vi kom väl in till stan någon gång efter nio och tog oss till sommar. Ingen kö den här gången, så vi gick in och hade det trevligt. Spanade på folk, tog lite att dricka och dansade hela kvällen. Asså åh vad bra musik det var på dörrr, det jete heftiga indiegolvet. Det var världens lökfest, så tänkte vid något tillfälle "nä, nu ska jag nog ta det lite lungt" osså spelade de Håkan Hellström ;pPpP Då gick det ju inte direkt att inte hoppa och skrika som en galning.

Idag är jag seg och trött eftersom jag la mig typ halv fyra. Har bara tagit det lungt än så länge, men nu måste jag göra färdigt projektredovisningen. Ska ju prata om mitt projekt inför klassen imorgon, så det kanske är dags att göra presentationen... Hähäh. Åååååh, plugga är så tråkigt! Nu är det bara en vecka kvar av gymnasieplugget, så det är väl uthärdligt ändå.

Nu blir det cancer!

Bästa gruppen på hela forskarskolan: Team cancer.

Kommentera

Publiceras ej