Nomnomnomnomonomnoom

0kommentarer


Känslan efter:

Mätt och nöjd.

Har alltså gjort paj ikväll. Det var rätt enkelt och var väl gott men inte det godaste jag ätit. Bra och enkel mat, jag gillart.

Imorgon har jag inga lektioner alls, så är ledig! Ska upp rätt tidigt ändå, ska följa med Filip in till stan för lite blodgivning! Den här gången kan jag dock inte ge eftersom jag varit i Thailand. Är man i områden där det finns risk för malaria får man inte ge på sex månader. Så imorgon agerar jag väl moraliskt stöd.

Blev inget plugg ikväll heller... Om jag känner mig själv rätt sparar jag väl allt till sista minuten, som vanligt. Hade ju lite panik inför fysikprovet förra veckan, men fick tillbaka det idag. Det hade gått så bra, tror aldrig jag fått så bra på ett fysikprov. Eller, jag vet att jag aldrig fått så bra heh. Åh vad skönt det var, total lycka. Så skönt när man får resultat för allt slit.

Nu under långhelgen ser det ut att bli en del trevligheter. På onsdag ska jag och Maria till Maskinens efterfest på tradgården! På lördag blir det ytterligare ett försök till sommar, förhoppningsvis lite mer lyckat den här gången. Tror det kommer bli najs!

Nu ska jag väl sova.
Nattis!

Kommentera

Publiceras ej