Underhållande tisdagskvällar

0kommentarer

Hejsan

Har prov imorgon så har spenderat kvällen med näsan i boken. Började plugga igår och det gick ganska segt så morgondagens prov ska bli spännande. Nåväl, det får väl gå som det går.


Pluggade och kände mig som bilden till höger.

Ikväll har jag i alla fall börjat söka till Universitetet. Fick veta att man tydligen måste skicka efter ett brev första gången man anmäler sig, så det vore ju dumt att vänta till sista dagen. Så nu väntar jag bara på att min identifieringskod ska trilla ner i lådan så jag kan söka in. Har ju då biomedicin på Uppsala som förstahand men vet inte riktigt vad jag ska välja till sen. Samma utbildning på KI och kanske lite fristående kurser. Jag vet inte riktigt hur det blir, men det löser sig nog.

Nu ska jag läsa lite till och sedan sova. Imorgon blir det en riktigt lång köttardag som avslutas med prov. Skön T
Hejdo!

Kommentera

Publiceras ej