Take your skin off when you're talking to me

0kommentarer

Hej!

Har varit lite småarg hela dagen idag. Eller ja, att jag var lite arg är nog en underdrift. Mina stackars vänner har nog tyvär fått uppleva det under skoldagen, felåt. Trots mitt humör gick dagen bra, den var kort och smärtfri. Endast den där himla dinner toasten till engelskan som var jobbig. På typ tio minuter var hela gruppen färdig så lektionen var ju inte direkt långdragen.

Sist var det massage men Maria var borta på Linköpings Universitet idag, så jag hade ingen att massera. Vi skulle massera bröstmuskeln just idag, superkul att göra på någon man inte känner haha. Nej, men det gick bra faktiskt. Efter det stegade jag bestämt hem. Fikade lite snabbt och sen drog jag på mig löparskorna och tog en tur. Kämpade mig runt Säby gård, lite mer än fem km. Gick så trögt men var nöjd och lite mindre arg efter.

Nu under kvällen har jag tränat inför morgondagens biologiredovisning. Jag, Amanda och Sofia hade ett litet möte över skype där vi körde igenom hela presentationen. Smidigt. Känner mig väl kanske inte superpeppad men vill bara få det överstökat.



Tänkte visa bild på mina nya converse också! De turkosa har ju varit med länge, men de vita och mörkblåa införskaffades i Thailand!

Nu tänker jag överge datorn och uppsöka sängen!
Puss och gonatt

Kommentera

Publiceras ej