Panik, hagel och lite förvirring

0kommentarer

Hej

Har suttit här och försökt söka lite jobb. Ringt runt till olika dialyskliniker i Stockholm vilket resulterade i starka panikkänslor. Haha, jag hatar att ringa till folk så här. Bara jobbigt. Jag har ju inte ens en utbildning så har inte så mycket att komma med. Har ju jobbat på mammas jobb, också en dialysklinik under året. Hade frågat min chef om det fanns jobb för mig i sommar eller om jag skulle börja söka på annat håll. Min chef sa tydligt "neeej neeej, sök inget annat du!". Synd bara att jag fått preliminära schemat och jag har ett pass under juni. Ett ynka litet pass. Min mer intensiva period, alltså den riktiga jobbtiden, börjar först den 20 juli.Så jag har inget jobb halva sommaren. BLIR GALEN. Så nu måste jag söka ett till jobb för början av sommaren. Så sjukt dåligt av min chef, blir bara arg. Dessutom fick jag veta det nu, typ två sekunder innan det är för sent att söka sommarjobb. Blir bara arg.

NÅVÄL, nu till lite roligare saker!
Igår var det skiva på Garbo med klassen! Var nervös innan men hade ändå riktigt kul. Middagen var helt okej, men eftersläppet, det var grymt. Det var dans, dans, dans. Svettades som en gris, Amanda skar mig på armen med sin nagel (värsta såret typ?!) och mina fötter ömmade. Fast det var grymt kul. Åh, ville aldrig att det skulle ta slut! Idag hade ju vi på NT studiedag också, så ruskigt skönt.

Amanda innan

Det var tema på skivan och jag hade just kommit från Norrland. Därav min rutiga skjorta och en Harley Davidson-kepa som åkte på senare.

Fina tjejer!

Sam var lite läskig och Nimrod var rasta.

Amanda var busig haha!


Nu måste jag då sätta mig och skriva ett litet CV, söka efter fler jobb och sedan blir det plugg. Projektarbete och biologi, blir en spännande helg!
Hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej