Ödlan Frank

1kommentarer

Hej på er!

Huga vilken dag det varit. Började med att komma sent imorse, kanske inte världens bästa start. Blev lite krångel så jag fick byta labgrupp. På biologilabben disikerade vi kalvhjärta och lungor som inte direkt luktade smaskens. Sen skulle vi dessutom sticka oss själva i fingrarna för att ta blodprov. Efter lunchen såg jag att cafeterian var öppen. Tänkte köpa en macka så att jag kunde ha den till provet senare. Gick till skåpet, hämtade pengar, gick tillbaka till cafeterian och den hade hunnit stänga. På typ två minuter?! Trodde jag skulle bli galen. Sen segaste engelskalektionen någonsin. Åh, våran lärare gör engelska så tråkigt. Cafeterian öppnade sen så jag kunde köpa min macka och gå till provet. När jag skulle gå hem sen var det, för att göra det hela ännu bättre, grått och regnigt. Skön dag.

Det här provet var ju i en klass för sig. Började skriva 15.00. Gick från salen vid 17.15 tror jag, och då läste jag inte ens igenom provet. Ville bara ut, bort, hem. Provet var uppdelat i tre delar och den första var ju bara konstig. Uppgifter som man skulle resonera sig fram till svaret, inte direkt sådant vi gått igenom. En av uppgifterna handlade dessutom om en kille som hette Charlie och hans ödla Frank. Sjukaste någonsin. Nåväl, nu är det skrivet och det är inte så mycket att göra åt.

Nu ska jag väl börja fokusera på nästa grej här i livet (läs skolan). Nästa prov är på måndag och samma dag ska projektrapporten in. Så det blir väl till att låsa in sig och plugga i helgen. Fast imorgon blir det inget plugg, för då är det STUDENTSKIVA! Åh är så taggad men samtidigt inte. Är jättetrött och lite nervös men hoppas det blir bra. God mat kan man ju i alla fall hoppas på!

Så jag återkommer väl kanske på fredag, om jag lever efter skivan.
Hejdår

1 kommentarer

Josef

29 Mar 2012 09:12

Ah hoppas det blir bra ikvall!! Ha sa kul :) Puss!

Kommentera

Publiceras ej