Jag skulle vilja utbringa en skål...

1kommentarer


Nämen tjenare!
Här sitter ja och bah chillar mä ett glas champagne! Gott äre, ba bubblar i munne på mej.

SKOJA BA!
Det är ju bara ett inklippt champagneglas, haha vad rolig och busig jag är! Ba tok. Skrattar högt åt mig själv: hahahaha!!!!!

Okej, fokus nu. Jag sitter här och jobbar lite med en engelskauppgift. Tråkigast och fånigast någonsin tror jag. Vi ska hålla Dinner Toast imorgon på lektionen. Alltså typ skåla på en middag åt festens värd. (Läs: se ut som bilden ovan och smöra lite på engleska.) Fy. Har i alla fall skrivit det nu, måste kanske träna lite. Fast jag orkar typ inte bry mig, för jag är så himla häftig!

Gör färdigt och sover sen!
Hejs!

1 kommentarer

Julia

21 Mar 2012 13:59

Hahah, vilken eftis du är! ;D

Kommentera

Publiceras ej