It's friday!

0kommentarer

Hej alla små fiskipinnar.

Det är fredag igen och jag har verkligen längtat efter helgen, precis som alla andra veckor. Har varit lite trött nu i veckan, stressad och ur balans. Idag hade vi världens mest kaotiska snack om skivan med klassen, men vi kom ändå fram till en del. Så efter det blev jag väldigt lättad.

Fick göra massageprovet som jag missat också, skönt men jag var jättenervös! Efter massagelektionen stannade jag, Maria och läraren Björn kvar. Skulle visa upp praktiskt att jag kunde massera baksidan. Så Björn står typ 50 cm bort, iaktar och antecknar minsta lilla rörelse. Jag glömde bara en grej, men annars kom jag ihåg resten. Så det gick bra och det var så skönt att få det överstökat.

Fick ju en liten bränna nu när jag var borta på resan, men kanske inte så mycket som jag hoppats. Jag tog det jättelungt med solen där. Använde 50 i spf och låg i skuggan. Ja, kanske inte 50 alla dagar, men jag var försiktig. Tänkte att jag skulle slippa flagna bort allt på en gång. Icke sa Nicke. Nu är jag ju torr som fnöske och flagnar på axlar, armar och framsida ben. Kan inte låta bli att knåpa, illa.

Tog bilder före och efter med mammas arm som referens. Så undre armen är min och den övre mammas. Helt ok bränna ändå, höhö. Fast nu får jag väl säga hejdå till den. Buhu.


Äh, jag är för trött för det här. Jag ska sovaaaaaa. Kanske inte så jättelänge dock, i alla fall inte om det är finväder imorgon. Då måste jag upp med tuppen och ta till vara på dagen. Kanske springa en liten tur, plugga eller gå ner till myrorna i jakt på en jeansjacka? Ja, vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Nu är det sängen som erbjuder mig sömn.
Så gonatt!

Kommentera

Publiceras ej