I'm the Queen of Nothing, I'm the King of the world

0kommentarer

King of the World - First Aid Kit

Hej!

Idag är det söndag igen och det innebär som alltid pluggande. Dygnet är fortfarande lite felvänt efter tidsomställningen, men åt rätt håll. Jag är pigg på morgonen men dötrött på kvällen och vill sova helst klockan sex (orkar ju knappt se bolibompa, hallååååå?!?!). Jag försöker hålla kvar vid den här lite bättre dygnsrytmen så jag orkar upp på morgonen osv. Innan resan kunde jag ju gå och lägga mig vid elva och ändå ligga vaken i en timme. Så igår, lördag, vaknade jag av mig själv klockan fem, en halvtimme innan jag skulle upp. Jobbade, åkte hem, var ute och sprang, pluggade och la mig strax efter åtta. Berättade för mamma om när jag gick upp och la mig. Hennes reaktion var "Gamla, gamla tanten". Så ja, det blir väl ålderdomshemmet nästa.

Vaknade alltså rätt tidigt idag, vid åtta. Har tänkt att jag ska sätta igång med kemin hela morgonen, men inte riktigt lyckats än. Får väl ta mig i kragen för har inte så mycket tid. Ska till min morbrors familj i eftermiddag och träffa mina fina söta kusiner. Är så kär i alla tre gullungarna.

Så snart blir det en ny vecka och våren närmar sig med stormsteg. Ha en fin vecka kompizar!
Pusshej

Kommentera

Publiceras ej