Gråa moln och fiskmåsar

0kommentarer

Hej kompizar!

Idag är det söndag och jag har än så länge varit ganska produktiv. Har de senaste tre timmarna ätit frukost, rejsat runt i lägenheten och plockat, packat ur det sista ur min väska och nu ska jag börja med plöggeth. Senare i eftermiddag ska Amanda och Sofia komma hit så ska vi ordna våran biologiredovisning. Tills de kommer måste jag bara göra färdigt mina delar till presentationen.

Igår var en helt onödig dag måste jag säga. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde. Var ute och gick, försökte plugga i en evighet men kom aldrig igång.. Och ja inte så mycket mer. Sen på kvällen när jag skulle försöka ta tag i den himla biologin ringde telefonen. Amanda och Nimrod som ringde. tio minuter senare satt jag i Amandas bil. Som tur var hade jag haft tråkigt under eftermiddagen och bara för att det är så kul sminkat mig. Så jag var ju i stort sett redo höhö. Vi körde runt, runt, runt, köpte godis och såg på film. Så inget pluggande för mig inte!


Gul och orange med massa glitteeeerrrrrrrrrr!

Nu måste jag verkligen göra biologin!

Kommentera

Publiceras ej