Bilder från resan 3.0

0kommentarer

Hej!

Har redigerat lite fler bilder nu som jag tänkte visa. Först är några bilder från en dag då vi var på stranden, åt mat och spelade kort tills solnedgången. Sen kommer det bilder från snorklingstripen vi gjorde. Åkte runt i en liten båt med massa ryssar, solade, badade och snorklade såklart. Det var superhärligt, varmt och skönt. Vattnet var verkligen kanonfint, jag menar; titta på bilderna. Kan vatten ens vara så blått? Hur som helst blev jag sjuk under den turen, mindre kul. Fast jag hann ändå med lite snorkling, vilket jag är glad för!

Hej på dig Silvia... Drottningvinken är hennes favorit.

Graciöst hopp! Eller dyk kanske man ska säga.

Och en liten ödla som tittar fram genom ett litet hål på en palm.

Annars då? Jo, idag har jag varit på skolan mellan elva och fem. Gick hem, åt mat, läste religion och släpade mig ner till gymmet. Var dödligt trött så det var tur att jag skulle träna med Maria. Annars hade nog kvällens träning blivit att förflytta sig mellan soffan och sängen.

Nu är jag dötrött och sängen kallar. Imorgon börjar jag tidigt och direkt efter skolan blir det jobb. När jag kommer hem sen lär storebror Andreas vara här, har inte träffat honom på en evighet känns det som. Jobbar igen på lördag och sen blir det en liten fest med släkten efter. Mycket att göra till helgen, ojoj.

Nu ska jag i alla fall sova.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej