37 Grader Celcius Är Allting Som Behövs

0kommentarer

Markus Krunegårds nya skiva - Mänsklig värme

Hej!


Det är lördag och snöstorm ute. Hade planerat att gå ner till gymmet, men just nu vill jag bara låsa in mig, lägga mig under täcket och inte komma ut förän det är över 5° C. Det går ju dock inte när man har hundra saker att göra under dagen.

Måste för det första skriva himla projektgrejen. Det värsta är ju att komma igång, sen är det lungt. Fast jag har ju inte kommit igång än, så det är ju lite jobbigt. Sen blir det biologi och lite kemi att toppa med. Låter ju otroligt spännande. Bättre än högskoleprovet som nästan alla skriver idag i alla fall.

Sökte ju några jobb igår också. Ringde runt till dialyserna men de tog bara emot folk genom sll's (Stockholms Läns Landsting) sommarjobb. Så sökte där istället, fast då kan jag ju hamna var som helst innom sll. Sista ansökningsdagen imorgon, så det var verkligen nära att jag inte hann söka. Ska söka i Sundsvall också tänkte jag, kan ju vara kul att vara där ett tag.

Nä, nu måste jag ta tag i alla saker som ska göras idag!
Hörs!


Kommentera

Publiceras ej