SUCK

0kommentarer

Hej
 
Känner mig som en enda stor suck idag. Har sucka säkert hundra gånger under kvällen, känner mig helt uppgiven. Blev lite knäckt förut på körlektionen. Han skulle "utvärdera min körning" och oj vad han utvärderade. Han sa att vi skulle fokusera på de sakerna jag var bra på, men i slutet hörde jag bara om saker som var mindre bra, hehehe. Sa att jag tänkt ta 10 körlektioner, han trodde inte att det skulle räcka. Jag hoppas innerligt att han sa så med tanke på ekonomin, att han ville tjäna pengar alltså. Det är mycket möjligt, men sen finns det ju den där lilla rösten i bakhuvudet som säger "han tycker verkligen att du är dålig på att köra och inte klarar dig på 10 lektioner". Men jaja, tyst nu.
 
Så efter skulle jag boka mina 10 lektioner. Då skulle man tydligen betala allting på en gång och jag har nästan alla mina pengar till körkortet i fonder. Så då måste jag sälja innan jag kan få pengarna, så jag kunde inte boka några nya lektioner (ska göra det med en annan lärare, tack och lov). Så då fick jag gå hem, helt uppgiven osv. Var på så otroligt dåligt humör. Jag har varit stressad sedan innan angående ekonomin och flytten till hösten, kommer jag att ha råd osv. Sen kommer det här att uppkörningen är bokad, jag kanske inte klarar mig på 10 lektioner och blablbalballalala. Stressen blev ju inte bättre heller. Åh vad arg jag var, och ledsen. Kände mig helt oduglig efter lektionen. Meeeen, jag får väl köra en Barney Stinson; When I'm sad, I stop being sad be awesome instead! True story.
 
Nu måste jag gå och lägga mig eftersom jag måste gå upp ganska tidigt imorgon. Vid 09.11 ska nämligen ett tåg ta mig till Uppsala. Där ska jag titta på ett rum som jag kanske ska hyra till hösten. NajsNajsNajs!
Natti

Kommentera

Publiceras ej