Sommar och sol

0kommentarer

Hej hej!
 
Igår åkte jag vid sju in till stan med Maria och Mårten. Gick till sommar och träffade lite fler trevliga människor. Hade riktigt kul, träffade många nya människor, dansade och hade det trevligt. Fast jag fick också grymt ont i fötterna. Får väl skylla mig själv när jag kör på klackar, men det var det värt! Tog nattbussen hem och låg i sängen vid halv fyra tror jag. Trodde att jag idag skulle sova till typ två, men icke då, jag vaknade redan vid elva.
 
Idag var det soligt för första gången i hela juni känns det som. Tog tillfället i akt och pressade på balkongen. Trodde jag skulle dö av värmeslag, men man kan ju inte låta bli efter en månad med kyla och regn. Nu ska jag steka lite bacon, namnamnamna. Sen blir det väl som vanligt körkortsteori. Imorgon jobbar jag 12 timmar och åker direkt ut till landet efter det. Min mamma, syster och mammas kompis har gemensam fest där på lördag. Mamma och kompisen fyllde 50 nu i våras och Josse har ju nyss fyllt 25. Så de ska ha en gemensam 125-årsfest. Blir nog najs, med en massa mat och tårta. Mums.
 
Så det blir kanske inte så mycket datorhängande i helgen. Men vi hörs kompisar!
Hejda!

Kommentera

Publiceras ej