Regniga dagar

0kommentarer

Hej hej!
 
Idag är det måndag och det har regnat nästan hela dagen. Vilket himla väder, inte mycket till sommar direkt. Hur som helst så var Filip och Mårten hit en sväng under dagen. Vi gjorde lite mat och åt av Filips mormors bullar. Namnam. Sen åkte jag ner till jakan och bokade in mina körlektioner. Grymt skönt.
 
Dock har det ju blivit lite krångel med körningen. Har ju varit lite allmänt stressad, vet inte om jag kommer hinna köra tillräckligt till uppkörningen osv. Jag drömde att jag körde en bil utan bromsar... Kanske säger lite om mitt mentala tillstånd haha. Nu är det inte bara min egen stress, nu har jag dessutom blivit dubbelbokad på halkbanan? Fick ett brev till Lina Thelander, alltså till mig, men fick också ett till adresserat till Lina Svelander. Så någon felstavning ledde till dubbelbokning. Lite krångel med bokning till uppkörning också, men vilken bil jag ska ha osv. Nåväl, vi får väl hoppas att körskolan fixar det.
 
Har haft ont i halsen i några dagar och har börjat känna mig hängig idag, så nu blir det till att ta det lungt. Har laddat med echineata-tjosan (bra mot förkylning?) och halstabletter. Sova ska ju också vara bra, så tänke göra det nu hähä.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej