Myggbett de luxe

0kommentarer

Lite bilder från när jag och Josse var ute på midsommarafton och fotade. Då var det var dödligt mycket mygg, Heliga moder Maria visade sig och det fanns fina blommor.
 
hej hej!
 
Igår var jag ut till landstället med syster och mamma. Vi tog det lungt, såg på film och åt godis. Imorse vaknade jag dötidigt av alla galet högljudda fåglar så är lite trött nu. Har ju ändå inte så mycket att göra, så det gör ju inte så mycket heller. har minst tusen myggbett också.
 
Det enda jag egentligen måste göra nu är ju det med körkortet. Läser teoriboken mest hela tiden och ska ner för att boka in mina körlektioner imorgon. Tror det blir bra. Måste hinna ta innan sommaren är slut hur som helst.
 
Har hört att det ska regna supermycket imorgon, så det blir väl till att kura ihop här inne. Passar mig fiiiint.
Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej