I Sundsvall

0kommentarer

Tjena!
Det är onsdagen den 6e juni, Sveriges nationaldag, och jag befinner mig i Sundsvall. Igår var jag uppe på min gamla gymnasieskola skvadern hela dagen och firade studenten med min förra klass. Åkte flak igen, heeheieihihuhi. Hade sjukt kul och fick sådan ångest över att jag flyttat. Nåväl, det har ju blivit bra det med!
Så igår på kvällen var det utgång med alla studenter. Hade hur kul som helst och tyckte att de stängde för tidigt. Åkte hem vid två, åt mat och sov. Idag vaknade jag hos Victoria vid elva, vi åkte in till stan, såg på lite nationaldagsfirande och åt kina-buffe. Bästa idén någonsin. Så mycket mat, nomnomonomononom. Nu är jag hemma hos pappa och laddar om lite inför omgång nummer två. Ikväll blir det utgång igen hahah. Åh livet är för kort, sova kan man göra när man är död.
har tagit en massa bilder men de är i kameran, så det får bli en bildbomb när jag kommer hem istället.
Vi hörs kompisar, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej