How could anyone say no

0kommentarer

 
Hejhej!
 
Idag har mina kusiner varit här, vi har gjort följande:
 
  • Bakat - Det var socker över hela diskbänken och samtliga ungar hade smet från pannan till armbågarna, precis så som det ska vara.
   
 
  • Ritade - Gjorde en sån där teckningslek då man får rita en del, vika pappret och skicka vidare. Vinnarna blev Dumbledorehönan och Skejtarkaninen. De var fina.
 
  • Målat naglarna - För tillfället har jag tre olika färger på naglarna, så då ville Sofi ha liknande. Jag gick med på två färger och hon var så lycklig. Var söt och läskig när jag tog kort på henne, hehehehe.
 
Det var min dag det. Nu blir det väl sängen eftersom ungarna kört slut på mig under dagen. Det är så mysigt att träffa dem, men man blir så trött haha. Ska verkligen ha underhållning och aktivitet hela tiden. Imorgon är det midsommar, så nu blir det bara mörkare igen. Kan man inte kapa året så första månaden är mars och sista oktober?
 
Hörs kompisar, ha en fin midsommar!

Kommentera

Publiceras ej