Försent för vin, försent för kärlek

0kommentarer

Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss

Hej!

Timmen är sen och jag är trött. Har under de senaste dagarna myst runt, jobbat, träffat vänner osv. Kommer knappt ihåg vad jag gjort längre.

Hur som helst.
Jag har ju varit i Sundsvall så kan lägga upp lite bilder därifrån.

Ägg och vin till frukost, stabilt!
Min fina förra klass: Nv3a
Så oklar bild.
Kinamat, namnamnam.
Tomas langade rabarber!
Magda frös efter en 12354254363565 km lång promenad vid fyra på morgonen.
Pigga och glada i soluppgången.
Julia och jag hade konsert på Steffys mottagning (köp varm korv) Finns på fejjan!
Var på lillebror Fredriks skolavslutning. Nostalgin när alla skulle sjunga sommarlov!

Så ja, det var väl en liten sammanfattning av min vecka.
Nu är jag trött och bör sova, nattis!

Kommentera

Publiceras ej