Fall in, Fall out, Fall along

1kommentarer

Genialiskt Tänk att vara så duktig. Blir lika imponerad varje gång jag ser/hör dessa versioner.

Är så otroligt rastlös. Har inte lust att göra någonting men blir galen av just detta ingenting. Ingenting att göra, ingenstans jag behöver vara, ingen som jag bestämt något med. Bara en massa rastlöshet. Idag är min första "lediga" dag, och jag börjar inte jobba förän den 20 juli? haha, jag kommer bli galen.

Tänkte väl fördriva tiden med spännande saker som läsning, gitarrspelande, armbandsknytande, ritande, kanske lite stickning osv. Lär väl sluta med att jag spenderat hela sommaren i soffan.

Har tittat lite efter bostäder
i Uppsala idag. Anmäler mitt intresse precis som 60 till innan mig. Har 190 ködagar, så inte så mycket att komma med. Intalar mig själv att det löser sig, men tänk om det inte gör det? Åh, får typ panik. Får väl ta bästa parkbänken jag kan hitta och göra mig hemmastadd. Är det någon som har ett rum eller en lägenhet att hyra ut i Uppsala, gärna centralt, med en hyra under 4000, så är det bara att höra av sig!

En bild som togs i soluppgången under Sundsvallsvistelsen.

1 kommentarer

Ninni - Foto & Vardag

13 Jun 2012 10:50

vacker bild =)

Kommentera

Publiceras ej