En dag i sepia

0kommentarer

Hej (igen)

Har denna (<-- Klick) på repeat

Idag har det varit regnigt och trist ute, så vi har bara suttit inne i lägenheten nästan hela dagen. Gick runt i pyjamasen till fyra, låg i vardagsrummet med täcke och såg på disney mest hela tiden. Nu på kvällen körde jag och mamma en ordentlig tur så jag får komma in i körningen lite nu innan jag börjar ta lektioner. På tisdag har jag min första, sen blir det väl tio till innan uppkörningen. Hjälp. Köra där någon bestämmer om det duger eller inte.

Har fått erbjudande om att titta på en lägenhet i Uppsala idag också. Min farbror ringde och sa att han var hos en kompis till honom i Uppsala som hade ett rum att hyra ut från och med hösten. Jag blev så glad. Fick prata med kvinnan som hyrde ut en snabbis så jag ska nog kunna åka dit någon dag i veckan och kolla. Visserligen ca fem kilometer från BMC, men ändå väldigt bra. Jag behöver ju någonstans att bo.


Nä, nu ska jag nog faktiskt sova. Kanske läsa lite körteori först, men vi får se om jag orkar. Så otroligt tråkig läsning. Då lär jag ju somna fort i alla fall.
Gonatt kompisar!

Kommentera

Publiceras ej