Dubbelbokat

0kommentarer

Hej hej hej

Vaknade förut av att hemtelefonen ringde, och det var receptionisten från Gabriels trafikskola. Idag skulle jag ha min första körlektion och den hade blivit dubbelbokad. Jaha. Det gick i alla fall att lösa så jag har den 15.35 istället för 13.15, men ändå. Har hört att hon inte ska vara den bästa på att planera, och om min första lektion blir dubbelbokad är jag lite rädd för hur resten av tiden ska bli. Det ska nog bli bra det med, allt löser sig.

Nu ska jag bara passa på att ta det lite lungt, innan min lektion. Kanske går ut och går eller springer. När jag kommer hem från lektionen sen hoppas jag kunna hämta ut ett litet paket. Det är nämligen så att jag och syster beställde hem lite oljor från en hemsida som heter bodystore. Tog ricinolja som ska vara väldigt bra för håret tydligen, så det ska bli spännande att se om det fungerar. Så det blir väl en liten myskväll här hemma, med olja i håret.

Kommentera

Publiceras ej