Du förtjänade en nominering för rollen du spelade

1kommentarer

Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig

Hej!
Idag har jag varit ner och pratat med körskolan, äntligen! Bokade en första lektion så att körläraren kan utvärdera min körning. Sedan ska jag nog boka 10 lektioner, riskutbildningarna, teorin och uppkörningen i ett. Nu ska det banne mig tas ett körkort här! Känns så skönt att det äntligen är igång på allvar, och hon i receptionen sa att jag lungt skulle hinna ta innan sommaren var slut. En enorm lättnad kan jag säga.

Sen har jag pysslat runt lite här hemma, börjat läsa teorin, ätit lite, suttit i solen osv. Försökte ändra lite i designen igen, men det går inte bra alls haha. Har ingen aning om vad jag håller på med heller, så kanske inte så konstigt. Nåväl, det blir väl bra ändå.

1 kommentarer

Jossan

13 Jun 2012 20:53

Plattar i luften!!

Kommentera

Publiceras ej