Arbetslös

0kommentarer

Hej kompisar!

Det är nu några dagar sedan studenten och jag är arbetslös. Hade tänkt fördriva tiden genom att åka till Sundsvall. Ska typ fira studenten igen, hehehe. Imorgon tar min gamla klass på skvadern studenten, på torsdag tar Steffy och på fredag min kusin Gustav. Så det blir en massa firande hela veckan. Kommer hem igen på fredag vid 20.30 och ska jobba 06.30 dagen efter. Skön T.

Nu springer jag runt här hemma, packar, kokar kaffe och yrar. Om ett tag kommer Mårten och Filip hit för lite fika, sen måste jag åka till mitt tåg som går vid tre. Blir nog bra, men jag behöver verkligen packa innan! Åh, packångesten också. Vad packar man, hur mycket, vad blir det för väder osv osv. Blä. Det verkar bli kallt, men inte regningt.

Nu måste jag packa!


En bild från skivan i fredags, kaoz.

Kommentera

Publiceras ej