TackTackTackTackTack/Skrivkramp

0kommentarer

 
Hej
Sitter här och skriver tackkort. Kom ju typ 70 pers på mottagningen, så det blir ju lite att skriva. Skickade i alla fall efter kort över internet och tycker resultatet blev bra. Fick så himla mycket fina presenter, så måste ju verkligen tacka. Kaffekokare, kockknivar, elvisp, presentkort på Ikea, kontanter mm. Får nästan lite dåligt samvete, känns som om jag inte förtjänat det tyyyyp.
 
Nu ska jag släpa mig ner till gymmet, för första gången på hundra år. Har verkligen ingen lust. Så trist att gå dit själv, och jag vet inte ens vad jag vill göra. Nåväl, det ska göras! På vägen hem tänkte jag handla lite också, så jag kan göra en grönsaksgratäng. Jobbar heldag imorgon så måste ha matlåda. Ojoj, blir kul det här hörrni.
Hejdår

Kommentera

Publiceras ej