Tack SF!

0kommentarer

NAJS
 
Är så trött nu, vill bara sova. Igår jobbade jag från 06.30 till 18.30. Kom hem och smälte ihop till en geléklump i soffan. Gick upp tidigt imorse igen och tog 05.58-tåget till jobbet. Efter jobbet sprang jag till tåget, tog mig till vällingby i en supervarm buss och letade upp swedbank. Satte in kontanter som jag fått på studenten, så nu har jag det på kontot. Satte mig på ytterligare en varm buss och gick upp för världens uppförsbacke innan jag var hemma igen. Tröt hest.
 
På bordet hittade jag två spännande brev. Ett med mitt lönespec (mer än jag förväntat mig, tack och lov) och ett från SF med biobiljetterna. Så i veckan ska jag förhoppningsvis få se hur Spiderman slutade!
 
Nu måste jag ut och övningsköra. Det börjar dra ihop sig mot proven nu. Har halkbanan nästa vecka. Innan dess ska jag en snabbis till Gotland för att hälsa på mormor. Mamma ska också dit och hon tar bilen, så det blir mycket körning där förhoppningsvis. Snart gäller det, både teorin och uppkörningen är snart. Det går för fort, paniiik. Nåja, även om jag inte klarar det första gången så kommer jag nog få körkort ändå!
 
Hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej