Söndag 22 Juli

0kommentarer

 
Hej!
 
Idag är det söndag, den oh så heliga vilodagen. Har idag solat, tränat, gjort lite teorifrågor, pratat med SF, övningskört, skrivit tackkort med mera. När jag ringde till SF och sa att jag inte fått se färdigt filmen så förstod hon att jag varit i Kista så det var inga problem. Hon tog mitt namn och min adress, så inom några dagar ska jag få en biljett till spiderman och en till valfri film. Jag tog åt Filip och Fredrik på samma gång. Så totalt kommer jag få sex biobiljetter ner i lådan. Najs.
 
Har blivit lite smått galen i redigeringen som på bilderna ovan. Kornig, matta färger och med ljusfläckarna eller hur jag ska säga. Light leaks tror jag det heter. Nåväl, mina tackkort på bilden som äntligen ska skickas iväg.
 
Nu måste jag verkligen sova, jobbar hela dagen imorgon.
Natti!
 

Kommentera

Publiceras ej