Soliga dagar

0kommentarer

Hej kompisar!
 
Igår lovade Yr.no bra väder, så jag och Mårten planerade att dra till stranden med klassen. Ingen i klassen kunde, men jag och Mårten tänkte att vi kunde ju dra dit ändå. Eftersom min cykel var trasig gick vi i en evighet så när vi kom till stranden var det molnigt och blåsigt. Vi gick hem till Mårten istället, och när vi kom hem var det självklart strålande sol och kanonväder. Suck. Nåväl, vi fick i alla fall lite sol.
 
Idag har det varit varmare än igår, så jag passade på att pressa lite på balkongen. Äntligen lite riktigt sommarväder. Idag har jag i stort sett bara varit ute och gått och stekt på balkongen. Måste ta tag i lite saker nu, ringa angående min uppkörning, kolla lite lägenheter, städa och laga mat. Fy vad tråkigt det lät, men det måste göras.
 
Hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej