Ricinolja: två veckor senare

0kommentarer

 
Hejhejhej!
 
Idag var det två veckor sedan jag tog bilder för att mäta håret under tiden jag använde ricinolja. Så i två veckor har jag 2-3 gånger i veckan geggat in en massa olja och balsam i håret innan jag duschat. Tanken var att håret skulle bli längre, men jag tycker bara att det ser mer slitet ut. Blondare också, men det beror ju på solen hehihi. Åh vad slitet det är, måste klippa mig.

Så jag är lite less på det därmed oljan nu, och det har ju inte gett så väsrst mycket resultat. Fast man måste kanske hålla på ett längre tag. Nåväl, det blir väl kanskenågon gång ibland.
 
Idag hade jag körlektion igen. Det var fickparkering som gällde, och det gick faktiskt bra! Allt är ju så mycket lättare när man faktiskt vet hur man ska göra. Så det var ju kul, hade förväntat mig att det skulle vara dösvårt.
 
Nu måste jag städa lite och sedan ska jag åka ut till landet. Mamma är där, och jag måste övningsköra innan nästa lektion på fredag. Så det är bara att sätta sig på bussen i två timmar. Kommer väl hem igen imorgon kväll och då ska jag ha fått antagningsbeskedet för universitetet?!?!?! Jag är inte så nervös över att inte komma in, men det ska bli skönt att veta vilka datum man börjar osv. Najssssssss
 
Hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej