July, don't come too soon don't die

1kommentarer

Jobbar tolv timmar imorgon igen. Känns ju lite sådär just nu. Fick ju dock lönespecet idag, så känner mig lite mer motiverad, det är ju trots allt bra med pengar ibland. Sen så har jag ju varit lite stressad över pengarna på senaste tiden, vilket jag aaaaaaaaaaaldrig skulle skriva om här på blöggen. Osså gjorde jag de hela tin ;PppPpP
 
Ska göra ett teoriprov, sova och sedan jobba hela dagen imorgon. Jobb igen på torsdag, körlektion på fredag och senare den kvällen går färjan mot Gotland. Ska bli skönt att komma bort lite. Behöver ladda om så jag orkar med allt. Ska ju trots allt på en dryg månad göra följande: Jobba till och från, ha körlektioner, göra halkbanan, ta körkort, få hit en göteborgare, (förhoppningsvis) hitta boende i Uppsala och slutligen börja på universitetet. Puh.
 
Lite fina bilder, sen blir det teori.
 

1 kommentarer

Nina

05 Aug 2012 12:18

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej