Ekonomisk kris

0kommentarer

Hej kompisar!
 
Krisar lite smått över ekonomin här för tillfället. Kommer gå så sjukt mycket pengar till det här med körkortet. Har redan betalat mina tio lektioner, men har räknat att jag kommer behöva lägga 4000 till för prov och liknande. Hjälp! Ska dessutom gå ner och köpa sista twinrix-sprutan idag. Allt är så himla dyrt.
 
Hade körlektion idag på morgonen strax efter tio. Idag höll vi på lite med backa runt hörn och parkera. Fick köra och backa in på parkeringsplats. Det gick väl rätt bra men måste träna på det så jag verkligen får till det. Min lärare sa att jag skulle träna på det tills nästa lektion på onsdag så jag kunde det. Dock så är ju mamma på landet, så det bli lite svårt. Ska därför åka ut dit ikväll så vi kan köra!
 
Imorgon ska jag sedan vara barnvakt i några timmar, hade tänk åka direkt från landet. Blir skönt med lite pengar, tar allt jag kan få.
Hörs!
 
Lite close-ups från Dalarna:
 

Kommentera

Publiceras ej