Blixt och dunder

0kommentarer

 
Hej!
 
Igår åskade det av och till hela dagen, fick några bilder på blixtarna. Jag har en sån konstig hat-kärlek till åska. Tycker det är så sinnessjukt häftigt samtidigt som jag är livrädd för det haha. Så länge man får sitta inne och mysa är det lungt.
 
Sitter här nu och försöker pussla ihop slutet på min sommar. Aida från Götet ska komma hit, jag ska försöka ta mig till Gotland, körkort ska tas och lägenhet fixas. Nåväl, det ser ut att lösa sig ändå!
 
Senare ikväll är planen att jag och Maria ska in till sommar med Anna och Lisa. Det blir dock ekonomisk version, så åka in innan de börjar ta inträde och dricka... vatten. Partey. Nä, men det ska bli riktigt kul att få göra sig i ordning, ta på fina kläder, hänga med trevliga människor osv osv. Blir najs!
 
Så hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej